Chcesz zaprezentować towar? Ekspozytory z plexi Ci to ułatwią!

Stare porzekadło mówi, że reklama jest dźwignią handlu. To święta prawda! Dzięki dobrze przygotowanym materiałom reklamowym jesteśmy w stanie zainteresować potencjalnych klientów naszym produktem. Jednak nie bez znaczenia dla sprzedaży jest też ekspozycja towaru. Dlatego obok reklamy warto rozważyć zakup ekspozytorów z pleksi.

Zwiększenie sprzedaży przez ekspozycję towaru

Odpowiednia prezentacja produktów wpływa na decyzje zakupowe klientów. Dlatego, jeśli chcemy zwiększyć sprzedaż naszych towarów warto zainwestować w rozwiązania, które tę sprzedaż podniosą, jak na przykład ekspozytory z plexi oraz zastosować proste sztuczki merchandisingowe. Klienci chętniej sięgają po towary zlokalizowane na wysokości wzroku. Takie ułożenie umożliwiają ekspozytory, które wykonane na zamówienie producenta dają możliwość na dostosowanie półki do produktu i zapewniają odpowiednią jego ekspozycję. Ważne, aby lżejsze produkty znajdowały się wyżej, a cięższe niżej. Nie bez znaczenia jest również opakowanie. Im bardziej jest ono atrakcyjne, tym chętniej klienci decydują się na zakup towaru. Dlaczego? Ponieważ kupujemy oczami!

Zalety ekspozytorów z plexi

Popularnym rozwiązaniem stosowanym do eksponowania towarów są ekspozytory. Wykonane z pleksi są nie tylko lekkie, ale przede wszystkim trwałe. Mogą być transportowane z jednego miejsca do drugiego bez ryzyka uszkodzenia. Pleksi to również materiał, na którym można wykonać indywidualny zadruk dostosowany do rodzaju sprzedawanego towaru. Dzięki temu łatwiej można go wyróżnić spośród innych dostępnych na rynki towarów. Ekspozytory z pleksi wykonuje się na zamówienie, zatem mogą one mieć dowolną ilość półek w różnym kształcie i rozmiarze.  Dzięki temu możliwa jest dowolna aranżacja przestrzeni handlowej w sklepie, na stoisku targowym lub hurtowni.

ekspozycja